Cuidem petits animalons

Taller per cuidar animals invertebrats a l’escola.

Descripció

Els alumnes tindran la oportunitat de cuidar a l’aula un animal invertebrat; insecte pal, grill, porquet de Sant Antoni (bitxo bola), entre d’altres a escollir. Mitjançant l’observació directe aprendran la biología i funcions d’aquest organisme. També es tractaran temes de consciència mediambientals, el respecte als éssers vius i la seva importància per al planeta. El taller inclou la visita d’altres animals invertebrats que els alumnes podran observar i manipular.  Durant el taller es crearà un espai per cuidar l’animal d’acollida del que s’hauran de fer responsables.

Amb aquest taller es vol fer participar els alumnes en la cura d’un ésser viu i la observació del seu desenvolupament, i aixó permet treballar diferents temes com l’alimentació, el creixement i la reproducció, entre altres. També es mostrarà cóm reciclar material de casa per cuidar els insectes.

Adreçat a alumnes de totes les edats, especialment a nens/es de Primària i esplais infantils.

Animals vius / creació i construccions.

Duració

A partir de cicle inicial de primària (molt recomanat per primària, 6 anys en endavant).

Descripció tècnica

Aquest taller consta de dues parts, una breu part teòrica amb PPT i la construcció de la casa dels insectes.

Sigues el primer a opinar “Cuidem petits animalons”