El món fascinant de les plantes

140,00 70,00

L’activitat vol apropar al grup el fascinant món de les plantes. Que són les plantes, com funcionen, perquè són tant importants per al planeta, tenen sexe masculí o femení?

Descripció

Taller a l’aula teòric i pràctic. L’activitat vol apropar al grup el fascinant món de les plantes. Que són les plantes, com funcionen, perquè són tant importants per al planeta, tenen sexe masculí o femení, com es reprodueixen i quines són les seves estratègies, són algunes de les preguntes que volem respondre durant el taller. Al final del taller es realitzant diferents  activitats experimentals, mitjançant  l’observació directe de plantes vives, les seves diferents parts i altres experiments per entendre el funcionament de les plantes.

Adreçat fonamentalment per alumnes de cicle mitjà i superior de primària i alumnes de secundària.

Per taller fora de Barcelona es requereix de la contractació mínima de 2 tallers per cobrir costos de transport. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres.

Plantes

Duració

1h o 1h 30min

Molt recomanada per cicle mitjà i superior de primaria i secundaria.

Part teòrica; PPT. Part practica; Diferents plantes vives i flors. Material per realitzar experiments sobre com funcionen les plantes.

Sigues el primer a opinar “El món fascinant de les plantes”