Mira, toca i descobreix els Amfibis i Rèptils

70,0095,00

Taller a l’aula actiu pels participants, on aprendran la biologia dels rèptils i amfibis amb la presència dels nostres peculiars col·laboradors. Els participants tindran l’oportunitat d’observar, tocar i aprendre les característiques d’aquest grup d’animals vius.

Esborrar

Adreçat a persones de totes les edats. Tant per alumnes de de primària, secundària, esplais, casals, grups, etc…

En el taller es tractarà la biologia dels animals (característiques dels animals i el seu grup, curiositats i adaptacions al medi), així com aspectes de consciència mediambientals, tinença responsable d’animals, el respecte als éssers vius i la seva importància per al planeta.

Per taller fora de Barcelona es requereix de la contractació mínima de 2 tallers per cobrir costos de transport. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres.

Animals vius

Per a totes les edats. Molt recomanada per cicle mitjà i superior.

Animals vius vertebrats dels grups d'amfibis i rèptils. Dossier pel professorat. Fitxes pels alumnes.

Sigues el primer a opinar “Mira, toca i descobreix els Amfibis i Rèptils”

Obrir xat