La importància dels arbres, fem paper reciclat

(1 ressenya de client)

105,00

Taller a l’aula teòric i pràctic. L’activitat vol descobrir als participants les funcions vitals pel planeta que realitzen les plantes i més concretament la dels arbres.

Taller a l’aula teòric (50min) i pràctic (40min). L’activitat vol descobrir als participants les funcions vitals pel planeta que realitzen les plantes i més concretament la dels arbres. Perquè són tant importants?, quins son els motius de la seva disminució?, que podem fer nosaltres per ajudar i per cuidar el nostre planeta?. Al final del taller es realitza una part pràctica on els participants elaboraran paper reciclat artesanal.

Adreçat fonamentalment per alumnes de primària i alumnes de secundària. Opció adaptada a P4 i P5.

Plantes

1h i 30min

Molt recomanada per cicle mitjà i superior de primaria i secundaria.

Part teòrica; PPT. Part practica; Diferents plantes vives i flors. Material per realitzar experiments sobre com funcionen les plantes.

1 ressenya per La importància dels arbres, fem paper reciclat

1. Escola Laia

Sempre és un plaer que els monitors de Bioescola vinguin a la nostra escola. Ha sigut un taller on els nostres infants han pogut ser més conscients de la importància dels arbres a la vida del nostre planeta i han gaudit molt fent el seu propi paper reciclat.

Afegeix una ressenya

Obrir xat