Mira, toca i descobreix els animals

130,00 70,00

Taller amb animals vius a l’aula.

Descripció

Taller a l’aula actiu pels participants, on aprendran la biologia dels mamífers, aus, rèptils i amfibis amb la presència dels nostres peculiars col·laboradors. Els participants tindran l’oportunitat d’observar, tocar i aprendre les característiques d’aquest grup d’animals vius.

Adreçat a persones de totes les edats. Tant per alumnes de de primària, secundària, esplais, casals, grups, etc…

En el taller es tractarà la biologia dels animals (característiques dels animals i el seu grup, curiositats i adaptacions al medi), així com aspectes de consciència mediambientals, tinença responsable d’animals, el respecte als éssers vius i la seva importància per al planeta.

🚨 Molt recomanable! Per només 25€ més pots ampliar l’experiència 30 minuts més permetent-nos portar més animals, extendre explicacions… Val la pena de veritat.

Per tallers fora de Barcelona es requereix de la contractació mínima de 2 tallers per cobrir costos de transport. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres.

Animals vius.

Duració

Per a totes les edats. Molt recomanada per cicle mitjà i superior.

Animals vius vertebrats dels diferents grups excepte peixos. Dossier pel professorat. Fitxes pels alumnes.

A l'aula. Per taller fora de Barcelona es requereix de la contractació mínima de 2 tallers al menys.

Sigues el primer a opinar “Mira, toca i descobreix els animals”