Mira, toca i descobreix els invertebrats

70,00120,00

Taller d’animals vius a l’aula centrat en invertebrats de tota mena. Fes un cop d’ull!

Esborrar

Taller a l'aula actiu on hi ha la presència d'exemplars d'aràcnids, miriàpodes, crustacis, mol·luscs, anèl·lids i insectes. A través de l'observació i el contacte directe, els alumnes aprenen les característiques úniques d'aquest grup d'animals.

Dirigit a alumnes de cicle mitjà i superior de primària, secundària, esplais, casals, grups, etc...

En el taller es tractarà la biologia dels animals (característiques taxonòmiques, morfologia i adaptacions al medi), així com aspectes de consciència mediambientals, el respecte als éssers vius i la seva importància pel planeta.

Per taller fora de Barcelona es requereix de la contractació mínima de 2 tallers per cobrir costos de transport. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres.

Animals vius

Per totes les edats. Molt recomanada a educacio secundària.

Animals vius invertebrats, fonamentalment artròpodes. Dossier pel professorat. Fitxes pels alumnes.

Sigues el primer a opinar “Mira, toca i descobreix els invertebrats”

Obrir xat